Stranice

22. ruj 2014.

8 koje niste znali o putovanju

 

Zasto da se sto pre ukljucite?

 

 

 

U Evropskoj uniji procenat online narucivanja je 63%, a strucnjaci prognoziraju da ce 2020god. Biti 80%-85%. A sta mislite koliki je procenat u Srbiji danas? Verovali ili ne samo 10%. Do 2020 taj procenat ce znatno porasti i samo je pitanje ko ce do tada uzeti veci deo “kolaca”. Zbog toga je jako vazno da se sto pre ukljucite jer ce tada vec biti kasno.

 

 

 

Sigurno ste se bar nekad u zivotu zapitali “Eh, da sam znao pre 5 godina gde da ulozim novac, sada bih imao puno”

 

Ja vam kazem sta ce biti za 5 godina, a vi sami odlucite da li mislite da sam u pravu. Ako mislite da sam u pravu pozurite dok nije kasno.

 

 

 

Sta treba da uradite da nam se prikljucite?

 

 

 

  • Registrujte se potpuno besplatno preko ove pozivnice

  • Odaberite vase korisnicko ime i lozinku.

  • Dobicete na e-mail link sa potvrdom na koju treba da kliknete.

  • Na sajtu Fireflies.beta kliknite profile – my data – personal data

  • Upisite svoje Ime, Prezime i Adresu.

  • Posaljite neki dokument – dokaz da ste to vi (licna karta, pasos i sl.)

  • Sistem ce da proveri vase podatke. (Ponekad je potrebno par minuta)

  • U gornjem levom uglu pored natpisa Personal data bice otkacena crtica.

 

Sistem je potpuno obezbedjen i ne postoji mogucnost da neko vidi vase podatke.

 

Nakon toga mozete da pretrazujete sajt i da pogledate vaucere o kojima sam vam govorio, a potom i da odlucite koji je najbolji za vas.

 

 

 

Ukoliko vam treba bilo kakav savet, sugestija, ili pomoc mozete mi se obratiti na vise nacina:

 

 

 

Website:fireflies.beta

 

Mail: s.garelovic@gmail.com

 

Tel: +381/69-711-021

 

 

 

Sa postovanjem,

 

Sasa Garelovic

 

 

 

PS. Nemojte cekati i pozovite nas vec danas. Malo ljudi u Srbiji zna za ovo i nemojte propustiti priliku.